Uw bestelling wordt bijgewerkt
Klik rechtsboven op uw winkelwagen om de bestelling te zien

Veelgestelde vragen

« Terug naar vraag en antwoord
Creditspas activeren
  • Ik kan mijn pas niet activeren, wat moet ik doen?

    Wanneer de activatielink in je mail niet werkt of je krijgt een foutmelding, kopieer dan deze activatielink en plak hem in de adresbalk van je browser. Werkt het dan nog steeds niet, neem dan even contact met ons op.


  • Hoe kan ik mijn Creditspas activeren?

    Via de tab 'Activeren' rechts bovenin kun je je pas activeren. Dit doe je door je kaartnummer en activatiecode, welke op de achterkant van je pas staan, in te vullen en de 5 stappen te doorlopen. Je ontvangt in je mailbox een link waar je je activatie mee kunt bevestigen. Hierna kun je inloggen met je email adres en zelf gekozen wachtwoord.


  • Waar kan ik mijn kaartnummer vinden?

    Je kaartnummer vind je op de achterkant van je pas. Het kaartnummer is tien-cijferig en begint met 17 of 18.


  • Waar kan ik de activatiecode vinden om mijn kaart te activeren?

    De activatiecode staat op de achterkant van je Creditspas en bestaat uit 6 cijfers. Voer deze in tezamen met je kaartnummer, welke ook op de achterkant van je pas staat.


Inloggen
  • Waarom kan ik niet inloggen?

    Wellicht heb je een onjuiste gebruikersnaam, wachtwoord of onjuiste combinatie van deze gegevens ingevoerd. Je kunt maximaal drie keer een onjuist wachtwoord invoeren, daarna word je account geblokkeerd. Ga dan naar ‘Wachtwoord vergeten’ via ‘Inloggen’. Het nieuwe wachtwoord ontvang je per e-mail en is maximaal 48 uur geldig na het aanvragen.


TWEE VOOR ÉÉN
Webshop
  • Hoe betaal ik?

    Ga naar je winkelmandje. Hier zie je wat je bestelling gaat kosten. Vul achter ‘deel betalen met punten’ het aantal punten in dat je wilt besteden. Tussen haakjes vind je het maximaal aantal te besteden punten bij deze bestelling. Het resterende te betalen bedrag vind je achter ‘totaal te betalen’. Klik rechtsonder op ‘afrekenen’. Je wordt nu doorgestuurd naar een ander scherm. Hier zie je een overzicht van je bestede punten, je oude en je nieuwe puntensaldo. Klik op ‘betalen’, kies vervolgens je gewenste betaalwijze en volg de aangegeven stappen om je betaling te voltooien.


  • Ik kan niet internetbankieren, kan ik ook op een andere manier betalen?

    Ja, je kunt ook betalen met je creditcard of via PayPal.


  • Kan ik het bedrag geheel met Creditspunten afrekenen?

    Ja, sommige producten kun je volledig afrekenen met je Creditspunten.


  • Kan ik in termijnen betalen?

    Nee, dat kan helaas niet. Het verschuldigde bedrag dient in één keer voldaan te worden.


  • Kan ik met acceptgiro betalen?

    Nee, helaas niet. Betaling is alleen mogelijk via iDeal, Creditcard of PayPal.


  • Ik heb met iDeal betaald, maar krijg geen bevestiging van mijn bestelling.

    Dit kan gebeuren als je in het bevestigingsscherm niet op ‘Voltooien’ hebt geklikt. Is dat zo? Probeer dan over minimaal een uur om je bestelling opnieuw te plaatsen of een andere bestelling te plaatsen. 
    Zo werkt het correct afronden van je bestelling: in het iDeal-scherm zie je de bevestiging dat de betaling gelukt is. Klik dan op de button ‘Voltooien’ (onder aan het scherm). Je gaat dan terug naar de webshop. Let op: je dient het iDeal-scherm dus NIET op een andere wijze te sluiten. 


  • Ik heb een bestelling gedaan in de webshop, maar ik kreeg een foutmelding tijdens de betaling. Ik heb nog niets betaald maar mijn Creditspunten zijn wel afgeschreven. Is de bestelling nu gelukt?

    Er is een fout opgetreden bij het invoeren van je bestelling. Je Creditspunten zijn in eerste instantie afgeboekt, maar inmiddels weer teruggeboekt.


  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Je bestelling wordt binnen 5 werkdagen bezorgd op het opgegeven adres. Na het plaatsen van je bestelling is een adreswijziging niet meer mogelijk.


  • Mijn artikel is beschadigd/defect.

    Bekijk bij aflevering van de bestelling of de artikelen aan de verwachting beantwoorden. Eventuele gebreken dien je zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen twee maanden aan Credits kenbaar maken. Credits zorgt voor vervanging van het artikel. Ga op de website naar ‘contact’ rechtsboven in beeld en vul het contactformulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. 
     
    Voor artikelen uit de categorie textiel geldt dat je de artikelen na aankoop dient te wassen conform de wasvoorschriften op de verpakking. Was je ze op een andere manier dan maak je geen aanspraak meer op garantie.


  • Hoe kan ik een artikel retourneren?

    Retourzendingen worden uitsluitend binnen 14 dagen nadat je het product thuis hebt ontvangen in behandeling genomen. Voor aanspraak op garantie gelden de garantiebepalingen zoals die zijn voorgeschreven door de leverancier. Retourzendingen worden uitsluitend in behandeling genomen indien het product onbeschadigd en ongebruikt in de originele verpakking is retour ontvangen door de leverancier.


  • Hoe spaar ik Creditspunten?

    Bij elke aankoop bij onze aangesloten partners spaar je Creditspunten als je jouw persoonlijke Creditspas bij de kassa laat scannen.


  • Wat kan ik met mijn Creditspunten?

    Je punten kun je inwisselen voor mooie kortingen op producten uit onze webshop.


  • Hoe wissel ik mijn Creditspunten in?

    Bestel een product uit onze webshop. In het winkelmandje kun je je punten inwisselen voor een mooie korting op je bestelling.


  • Wordt het webshopassortiment aangepast?

    Ja, regelmatig wordt het webshopassortiment aangevuld en vervangen. Ook vinden er regelmatig acties en promoties plaats, dus kom geregeld kijken of schrijf je in voor onze nieuwsbrief!


  • Wat moet ik doen als ik klachten heb over mijn product of dienst?

    Vul het contactformulier op de website in of bel ons op tel: 085-0210988. Het contactformulier vind je bij ‘contact’, rechtsboven in beeld. 


  • Hoe bestel ik met mijn punten?

    1. Klik rechtsboven op het winkelwagentje. Hier vind je een overzicht van je gekozen product(en).
    2. Indien je je bestelling niet op het adres wilt laten bezorgen dat in je profiel staat, vink dan het vakje       voor ‘dit adres is gelijk aan het afleveradres’ uit. Nu verschijnt de mogelijkheid om een ander                   afleveradres in te vullen.
    3. Vul het aantal te verzilveren punten in.
    4. De Credits-punten die je verzilvert, worden van het totaalbedrag afgetrokken.
    5. Betaal het resterende bedrag via iDeal, Creditcard of PayPal.
    6. Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging in je e-mail.
    7. Je bestelling wordt thuisbezorgd.


  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Heb je eenmaal besteld, dan is het niet mogelijk je bestelling te annuleren. Als je je bestelling eenmaal ontvangen hebt, geldt altijd de wettelijke bedenktijd: de periode waarin je jouw bestelling kunt retourneren. Kijk daarvoor bij ‘Retourneren’


  • Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?

    Het kan tot 5 werkdagen duren voordat je je bestelling ontvangt. Als je na een week je bestelling nog niet binnen hebt, neem dan contact met ons op.
    Bel ons op tel: 085 – 0210988 of stuur een mailtje: info@creditspas.nl


  • Wat zijn de verzendkosten?

    Voor het verzenden wordt €5 gerekend.


Webshop
  • Hoe kan ik de producten betalen?

    De producten kunnen worden afgerekend met Credits en I-Deal. Het is tevens mogelijk een deel met je credits punten te betalen en een deel met i-Deal